söndag 17 augusti 2008

Nu flyttar jag in!

[drrrrrrrrrrrrum, TA-DAAA!]

Här kommer jag!



Och vem är jag undrar du? Jag är en drygt 12 veckor gammal honkatt förstås!



Men inte vad för slags katt som helst, jag är en så kallad skeppskatt, vilket betyder att jag har dubbla tummar. Idag flyttar jag in på godset. Jag kommer avlasta husse lite från bloggandet är det tänkt, så vi turas om att blogga lite det närmaste. Du ser att det är jag som bloggar genom att det är svarta bildramar (wow, så originellt då... men skyll inte på mig, det var inte min idé).

Jag ser det som min främsta uppgift att få lite fart på kommenterandet här. Husse har inte ens behagat ge mig ett namn än, så det blir förstås din första uppgift. Vad ska jag heta? Nu har du som bloggläsare en unik möjlighet att göra en skillnad! Jag vill, till skillnad från min äldre syster, heta något ganska kort. Max två stavelser. Husse har lite halvdana förslag, men vi väntar lite med att presentera dem.

Så... bring it on!

6 kommentarer:

Hilda sa...

Jag vet inte varför, men jag tycker hon är en Signe =) Har hört att det är bra med S-namn också för det är lättare att ropa på dom...

Anonym sa...

En klockren Ragnar.

Klas Hjelm sa...

Tack för det seriösa förslaget Hilda, men jag tänker mig nog något mer "utanför lådan" liksom. Antagligen inget vanligt tjejnamn mao.

Det betyder dock inte att jag föredrar ett killnamn Erik!

Anonym sa...

STURE

Klas Hjelm sa...

Åh, hur ska jag kunna sålla bland alla dessa fantastiska förslag!

Anonym sa...

Eda!

låter klockrent