onsdag 13 juli 2011

Förlåt mig bloggen...

... för jag har syndat. Det var över två månader sedan mitt senaste blogginlägg. Nu har jag dock semester och ska försöka komma igång igen.

Vad har då hänt sedan sist?

Jo, den rivna väggen reglades upp, och därpå följde isolering och sånt.

Sedan började jag riva motstående vägg, där jag hittade en uträkning med en inte så blygsam avrundning.

Såhär såg den väggen ut efter det...

... och såhär ser de bägge väggarna ut idag. Närmast på schemat är att slipa spackel med andra ord. Jag kan knappt bärga mig...

3 kommentarer:

Elin sa...

Ha ha..spackla = semestern räddad! Tur du får rymma norrut ett par dagar och yra runt!

Herrbeta sa...

Du får nog förlåta bloggen igen, nu är det mer än en månad sen förra inlägget!

Klas Hjelm sa...

Jo tack, jag vet...

Kommer snart!