söndag 8 maj 2011

Helgen vecka 18 i bilder









7 kommentarer:

Elin sa...

ser ju nice ut, härligt med lite varmare temp! Det är dessa dagar man vill ha en trädgård! Är det cheescake, bakat själv? Kram

Klas Hjelm sa...

Det är Key Lime Pie, inspirerad av den store Kenny Chesney:

http://open.spotify.com/track/4qFjkmMbLtWK81cknAns8f

Elin sa...

Fattar inte varför mina kommentarer inte alltid fastnar...hmm..ser iaf härligt ut, har du bakat cheesecaken själv? Vad är det för sort?

Klas Hjelm sa...

Jo, jag såg den innan och svarade, men jag tror blogger kraschade häromdan och det försvann lite kommentarer.

Det är iaf en Key Lime Pie, inspirerad av låten med samma namn av den store Kenny Chesney

Emeli / lovely chaos sa...

Jag <3 inläggets bilder

malin/lokalresan sa...

Det är så händer ska se ut på sommaren!

Emeli / lovely chaos sa...

det där med plantering...om du väntar lite och rensar lite försiktigt under tiden kommer du snart se skillnad på vad som är vad.
Jag ritade en liten karta över min odlingslott, så nu vet jag iallafall var de olika fröna borde komma upp :)