tisdag 23 september 2008

En VW på dekis


Det här är en daglig syn på cykelvägssnutten in till Hedstigen.

Först stod den bara där vid vägkanten, och jag trodde det var någon bil relaterad till bygget vid vägen. Sedan stod den där i två veckor till, och man börjar ana oråd. Sedan plötsligt var alla rutor krossade. Och nu, i natten mot lördagen förra veckan, har den eldats upp. Det går fort utför för en övergiven bil.

...och tittar man där föraren satt så finns det ingen ratt...

Det är ju första klassens hoodrideämne visuellt, men det är nog en del (...) jobb att få den ut på vägarna igen. Men jag måste erkänna att den är rätt snygg som den står nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg...!? Ja ja..det där med bilar..

Annars fortsätter jag imponeras av hur "handy" du är..lr så är det jag som är okunnig och allt ser så rätt ut..!? =)

Ye ye..ses om ett par veckor..25årsgränsen närmar sig...med stormsteg..

Kram Elinpelin

Klas Hjelm sa...

Tja, dels har jag ju fått hjälp med rätt mycket, dels behöver jag ju inte redogöra för alla frågor jag ställer längs vägen, och dels är det inte så jäkla svårt?