söndag 22 februari 2009

Mer isoleringsfynd


När jag rev ner en del av väggen under fönstret och inte hittade någon isolering där, antog jag att det såg likadant ut överallt. Fel. I andra halvan av väggen fanns det isolering, även om den verkar ha bebotts av någon slags gnagare och får bytas ut i vilket fall.

Här finns det också isolering, och som verkar vara i bra skick dessutom. Jag låter panelen sitta kvar!

Med dessa fynd verkar det inte helt orimligt att golvet också är isolerat, och i så fall är isoleringen nästan färdig. Fantastiskt!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kom igen och uppdatera lite nu!

Klas Hjelm sa...

Motsättningen ligger ju i att ju mer jag bloggar, desto mindre får jag gjort.

Anonym sa...

Har du fått kliii av isoleringen än?

Anonym sa...

Vid alla nerlusade sopprötter, luskungar och miljoner granater!!!

Klas Hjelm sa...

Ok, that does it! Nu får det vara slut på lekstugan här!