lördag 7 februari 2009

Shoppingdag


Jag var ganska klar över att jag skulle ha alla funktioner i köket på samma ställe som tidigare. Tills jag helt oväntat hittade en dörröppning till bakom diskbänken igår kväll. Ska jag byta köksingång? Eller ska jag ha två stycken? Jag har funderat typ konstant på det i ett dygn nu, och för tillfället lutar det åt det senare. Jag tror jag får plats med allt ändå.

Idag har jag hämtat ett begagnat kök som jag såg ut dagen innan jag började riva mitt gamla. Det är ljusgrått. Jag fick även med ett hyggligt fräscht kylskåp och en bänkskiva som jag kanske använder någon annanstans.

Sen när jag var så uppe i handlartagen hittade jag en diskmaskin på blocket också, som jag åkte och hämtade med en gång. Nu är det bara ny spis som fattas!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer bli sktibra ju!

Anonym sa...

Ser stärk ut! Vore coolt med en ingång till.